Kontakt

Tel. č.: 0907/776151
Tenisové dvorce " TK Banik " Prievidza

The map could not load.
This is normally caused by a conflict with another plugin or a JavaScript error that is preventing our plugin's Javascript from executing. Please try disable all plugins one by one and see if this problem persists. If it persists, please contact WP Google Maps for support.

Kondičné sústredenie

S PODPOROU        tsk

V dňoch 2.-7.10.2023 sme absolvovali s PODPOROU TRENČIANSKEHO SAMOSPRAVNEHO KRAJA kondičné sústredenie vo Vysokých Tatrách. Počasie nám prialo cely týždeň, bolo slnečno, len občas sa zamračilo.

1. deň Tatranská Lomnica – Skalnate pleso – Zamkovského chata – Reinerova chata – Tatr.Lomnica
  2. deň Tatranská Lomnica – Zelené pleso a späť, niektorí cez Veľkú Svišťovku na Skalnate pleso a na hotel
  3. deň vačšina oddychovala, pár starších hráčov „prebehlo“ na Rysy …
  4. deň zubačka na Hrebienok – Zamkovskeho chata – Téryho chata a späť; dvaja cez Priečne sedlo

Vďaka podpore tsk máme za sebou krásny,

aj ked namáhavý týždeň plný zážitkov.

tsk1 tsk2 tsk3 tsk4 tsk5 tsk6 tsk7 tsk8 tsk9

Stretávame sa o 2.10.2023 o 10,00 na tenisových dvorcoch.

Ideme bez tenisových rakiet, tenis nehrame. Turistika a v pripade zleho počasia kondičné treningy

Moje odporúčanie, čo si treba vziat:

Ideme autami, aby sme sa zmestili, kazdy moze mať 1 kufor + 1 vak. Namiesto kufra je lepsie velka cestovna taška, lepsie sa uklada v priestore auta. Budeme chodit aj vlakom čo je v tatrach,čize ak ma niekto poukazku na zlavu, so sebou. Taktiez PREUKAZ POISTENCA.

Veci: oblečenie vzhladom na to,ze bude uz aj chladnejsie, zakladne veci hadam vypisovat nemusim. Topanky na turistiku, slapky, botasky na kondičný trening.  Termo pradlo, dlhe aj kratke nohavice na turistiku, tričká, mikiny, prsiplášť, zimna čiapka, rukavice, teplejsia bunda, plavky. Flaša, (termoska). Kto pouzíva palice, samozrejme moze si vziat

Petrášová, Petráš, Pavličko, Kostrová odporučam aj prilbu, napr.cyklisticka…

************************************************

Chcel by som ponúknuť pre hráčov klubu vo veku 10-20 rokov kondičné sústredenie vo Vysokých Tatrách. Vybral som hotel Simi v Tatranskej Lomnici. (klikni pre zobrazenie hotela)

Dátum: 2.-7.10. 2023 (pondelok-sobota)

Čiže v pondelok 2.10.23 by sa odchadzalo, doprava bude riešená neskor podľa záujemcov (auta, vlak, spoločná doprava preprav.spoločnostou).  V sobotu, 7.10.23 by sme šli domov.

Sústredenie by som chcel zamerať na dennú turistiku, rozdelenie podla veku. Hotel disponuje fitness a tenisovou halou, čize v prípade nepriaznivého počasia by bol tam kondičný tréning.  1 x by som chcel ísť do aquaparku Poprad.

Cena:  cca 70-100eur

Na sústredenie mám prislúbenú dotáciu od Trenčianskeho samosprávneho kraja. Dotácia je obmedzená výškou ale aj percentuálnym preplatením skutočných nákladov. Cena závisí od prihlásených hráčov (počet). V cene je ubytovanie s polpenziou a doprava (ranajky a večere) – nedával som obedy, lebo predpokladam ze budeme na turistike v tom čase.

Treba si potom pripočítať vreckové na obed, vstup do aquaparku (s obedom je v zlavomate za cca 25eur – poprípade to kupim ja vsetkym vopred).

Potrebujem do stredy,  6.9.23 kto má záujem isť na sústredenie. Záujemci priniesť na tréning 50eur nevratnú zálohu (vráti sa len v prípade ze by sa sústrednie neuskutočnilo z nejakeho dovodu).